افزونه دانلود از یوتیوب برای کروم و چند وب سایت برای دانلود از یوتیوب

دانلود ویدئوهای یوتیوب بدون نیاز به اینترنت مستقیماً از سایت یوتیوب، مورد علاقه بسیاری از کاربران این سایت است. در ادامه، روش دانلود از یوتیوب را به همراه معرفی چند وب سایت برای دانلود ویدئوهای یوتیوب آموزش می دهیم: فول فارسی

افزونه دانلود از یوتیوب برای کروم و چند وب سایت برای دانلود از یوتیوب
افزونه دانلود از یوتیوب برای کروم و چند وب سایت برای دانلود از یوتیوب

افزونه دانلود از یوتیوب برای کروم:

  1. نرم افزار افزودن Download Button: برای دانلود ویدئوهای یوتیوب می‌توانید از ابزار هایی مثل “Download Button” استفاده کنید. این افزونه به شما اجازه می‌دهد تا با یک کلیک، ویدئوی مورد نظر خود را دانلود کنید. برای نصب این افزونه مراحل زیر را دنبال کنید:
  • به صفحه افزونه های مرورگر خود بروید.
  • در بخش جستجو، “Download Button” را جستجو کنید.
  • بعد از پیدا کردن افزونه، روی دکمه نصب کلیک کنید.
  • حالا کافیست ویدئوی مورد نظر را در صفحه یوتیوب باز کنید و بعد از بارگذاری کامل، روی دکمه “Download” کلیک کنید و فرمت و کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید.

وب سایت های دانلود از یوتیوب:

وب سایت های دانلود از یوتیوب
وب سایت های دانلود از یوتیوب

وب سایت های زیادی برای دانلود ویدئوهای یوتیوب وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال:

برای استفاده از این سایت ها، شما باید ابتدا ویدئوی مورد نظر خود را در صفحه یوتیوب باز کنید و آدرس آن را در بخش مناسب سایت وارد کنید. سپس فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از انجام این کار فایل دانلودی را ذخیره کنید.

اگر هم ویدئوی یوتیوبی که می‌خواهید دانلود کنید، دارای کپی رایت محافظت شده باشد، شاید نتوانید آن را دانلود کنید و با مشکلاتی مانند کیفیت پایین یا صدای ناقص مواجه شوید. لذا بهتر است قبل از دانلود ویدئو، مطمئن شوید که مجوز دانلود آن را دارید و هیچ مشکل حقوقی برای دانلود آن وجود ندارد.

همچنین ممکن است برخی از وب سایت های دانلودی، با مشکلاتی مانند ویروس یا نرم افزارهای مخرب همراه باشند. برای جلوگیری از این مشکلات، بهتر است از وب سایت های معتبر و پرطرفدار استفاده کنید.

با این حال، دانلود ویدئوهای یوتیوب توسط وب سایت های دانلودی، به دلیل عدم تضمین امنیت و کیفیت مطلوب، توصیه نمی شود. بهتر است از روش های رسمی مانند استفاده از یک اکانت پرداختی یوتیوب یا استفاده از افزونه های معتبر و با امنیت برای دانلود ویدئوها استفاده کنید.

افزونه دانلود از یوتیوب برای اندروید :

افزونه دانلود از یوتیوب برای اندروید

برای دانلود ویدئوهای یوتیوب در گوشی های اندرویدی می‌توانید از یکی از افزونه‌های مرورگرهای اینترنتی استفاده کنید. یکی از افزونه‌هایی که می‌تواند برای شما مفید باشد، “Video Downloader for YouTube” است که در مرورگر گوگل کروم قابل استفاده است. برای نصب این افزونه، ابتدا به فروشگاه گوگل پلی بروید و مرورگر کروم را نصب کنید. سپس به صفحه دانلود افزونه “Video Downloader for YouTube” در فروشگاه گوگل پلی بروید و این افزونه را نصب کنید. پس از نصب، به صفحه ویدئویی یوتیوب بروید، دکمه “دانلود” را بزنید و فرمت و کیفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس فایل ویدئویی دانلود خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید که دانلود ویدئوهایی که مالکیت آن‌ها برای شخص دیگری است، باعث نقض حقوق پدیدآورندگان می‌شود و غیرقانونی است.

مطالعه بیشتر