نوع فایل
mp3
حجم فایل
6 مگابایت
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۷ دی ۱۴۰۱
5,000 تومان

دانلود آهنگ بدون کپی رایت پرانرژی برای یوتیوب

از مشکلاتی که یوتیوبر ها و….. با آن مواجه هستند پیدا کردن آهنگ های (موزیک) بدون حق نشر یا همون کپی رایت است. چنان چه شما هم تمایل دارید در شبکه های اجتماعی مثل youtube و instagram کار خودتون رو شروع کنید بهتره که برای این موزیک ها زیاد خودتون رو اذیت نکنید به سادگی می توانید این موزیک ها را در سایت فول فارسی با هر موضوعی پیدا کنید. پس در ادامه همراه باشید.

دانلود آهنگ بدون کپی رایت پرانرژی برای یوتیوب

ما در اینجا سعی داریم منبعی را در اختیار شما قرار بدیم تا بتوانید به آسانی آهنگ های بدون کپی رایت را پیدا کنید و در ویدیو های خود از آن ها استفاده نمایید. در این سایت شما موزیک های را پیدا خواهید کرد که هیچ گونه کپی رایتی ندارند و می توانید به سادگی در ویدیوها استفاده کنید و محتوایی جذاب را برای کابران خود بسازید.

دانلود آهنگ بدون کپی رایت پرانرژی برای یوتیوب

اگه از موزیک های دارای قانون کپی رایت استفاده کنیم چه اتفاقی می افتد؟

این را معمولا افرادی می پرسند که تازه کار خود را آغاز کرده اند. همان طور که می دانید همه ی آثار ساخته شده به وسیله ی آهنگسازان و کمپانی های موسیقی به ثبت می گردند و شما برای بهره گیری از این آثار می بایست از این کمپانی ها اجازه گرفت ولی چنان چه بدون اجازه خالق اثر از موزیک های آن شخص استفاده کنید با مشکلاتی مانند کپی رایت مواجه می شوید. که می تواند شما را با چالشی سختی مواجه سازد.

مثلا در صورتی که شما یک کانال یوتیوب می سازید و در آن محتواهای خود را با آهنگ های دارای قانون کپی رایت انتشار می دید، مالک آن اثر می تواند از شما در یوتیوب شکایت کند که این باعث می شود شما ضرر کنید. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که شما مشاهده خواهید کرد قطع درآمد شما از آن ویدیو می باشد و حتی اگه این کار را زیاد انجام داده باشید ممکن است که کلا کانال شما توسط یوتیوب حذف شود. پس حتما مواظب باشید و این موضوع را جدی بگیرید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • رمز فایل ها www.fullfarsi.ir
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *