نوع فایل
zip.mp4
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۱ دی ۱۴۰۱
3,500,000 تومان 95,000 تومان٪97 تخفیف

دوره آموزش جامع و کامل وردپرس

وردپرس کلمه ای است که احتمال دارد زیاد به گوشتان خورده باشد. که با این سیستم خیلی قدرتمند توانسته اند چیزی در حدود ۷۵ میلیون وب سایت در جهان را طراحی کنند؛ این به این معنی است که بیشتر از ۲۸% تمام وب سایت های دنیا! با در نظر گرفتن رشد کسب و کارهای آنلاین، یکی از کانال های اصلی فروش، داشتن یک سایت با امکانات ارائه عرضه کالا است. احتمالا اولین فکری که به ذهن شما بیاید این است که راه اندازی یک وب سایت دشوار است ، اما با وجود آموزش طراحی سایت با وردپرس فول فارسی دیگر لازم نیست نگران باشید!

برای راه اندازی یک وب سایت باید زبان های برنامه نویسی مثل html ,css را یاد بگیرید و ممکن است هزینه‌هایی زیادی برای شما داشته باشد. ولی در این سال ها با روی کار آمدن وردپرس، راه اندازی یک وب سایت دیگر سخت نیست. به همین دلیل خیلی ها تصمیم می گیرند که با یادگیری وردپرس در فول فارسی اقدام به ایجاد یک وب سایت کنند. ما در آکادمی فول فارسی دوره جامع و کاملی را برای شما آماده کردیم که به شکل کاملا کاربردی و قدم به قدم تا سطح حرفه ای WordPress را به شما آموزش خواهیم داد.

احتمالا این سئوال برای شما هم پیش آمده است که این ۷۵ میلیون چه سایت هایی هستند، یا اینکه با وردپرس چه سایت های را میشه راه اندازی کرد اول همینجا جواب این سئوال شما را بدهم شما می توانید با کمک وردپرس از سایت های شخصی گرفته تا سایت های خیلی پیچیده و بزرگ مثل:

  1. وب سایت مرتبط با استارت آپ ها
  2. وب سایت های شخصی
  3. وب سایت های شرکتی
  4. وب سایت های تجاری و تجارت الکترونیک
  5. وب سایت های خبری
  6. سایت کاریابی
  7. شبکه های اجتماعی
  8. سایت پرسش و پاسخ
  9. سایت های خیریه و مذهبی
  10. وب سایت های چند زبانه
  11. سایت های همکاری در فروش
  12. سایت های مدرسه یا دانشگاه
و این به این معنی است که شما با دنبال کردن این آموزش ها می‌توانید همه نوع وب سایت را برای خود و کسب و کارتان راه اندازی کنید، آن هم بدون هیچ نوع کد نویسی.

وردپرس چه مزایایی دارد؟ علت نیاز به یادگیری وردپرس چیست؟

به عنوان شخصی که می خواهید خود را در محیط مجازی به مخاطبین خود معرفی کنید، می بایست سایتی را راه اندازی کنید تا کاربر موقع واردشدن به آن احساس خوبی به آن دست بدهد و سریع از سایت شما خارج نشوند. وردپرس امکاناتی دارد که نه تنها مخاطب شما را راضی نگه می کند، بلکه کار را برای شما هم ساده خواهد کرد. از جمله مزایای وردپرس می‌توان به گزینه های پایین اشاره کرد:

سهولت در استفاده

همان طور که گفتیم کار با وردپرس خیلی آسان است و با مقدار کمی آموزش می‌توانید با این نرم افزار کار کنید.

بروزرسانی پشت سر هم آن

وردپرس خود را با تغییرات روز به روز تکنولوژی سازگار می کند و خود را توسعه می‌دهد که شما اسان تر و با امکانات زیادتری از آن استفاده کنید.

جذاب کردن سایت از طریق  افزونه‌های وردپرس

یکی از مورد هایی که می‌تواند کاربر را در سایت خود نگه دارید زیبایی سایت است. وردپرس با افزونه‌ های بسیاری که دارد سبب کامل و زیباتر شدن وب سایت شما می‌ شود.

بهینه کردن سایت یا به اصطلاح سئو (SEO)

در صورتی که به آموزش سئو آشنای پیدا کنید می توانید روانه کاربرهای زیادی به سایت خود جذب کنید و در قبال آن هم درآمد بیشتری کسب کنید. وردپرس با افزونه‌هایی مثل Yoast می‌تواند در سئو کمک شما بکند.

مدیریت راحت تر محتوای وردپرس

تنها کاری که شما می بایست انجام دهید این است محتوای خوب و با کیفیتی را به سایت اضافه کنید و بعد آن را در وردپرس آپلود نمایید. همین طور شما می‌توانید محتوای خود را تیتر بندی کنید و کلا یک پست مخاطب پسند تولید کنید.

نیازی به یاد گیری برنامه نویسی ندارید

شما می توانید به سادگی با وردپرس کار کنید و هیچ گونه کد نویسی انجام ندهید چون محیط این نرم افزار بسیار ساده است و زبان فارسی را پشتیبانی می کند.

فروشگاه ساز خیلی حرفه ای

کسانی که قصد راه اندازی یک فروشگاه را دارند می توانند با افزونه ووکامرس وردپرس این کار را انجام بدن . این یک پلاگین جامع برای وردپرس است که قابلیت های مد نظر شما در یک فروشگاه را می تواند پیاده سازی کند.

ارتباط خیلی راحت با ابزار های مهم کسب و کار

شما برای متصل شدن به سایت خود به سیستم های خیلی پیشرفته مانند ابزار های ایمیل مارکتینگ، درگاه های پرداخت و… نیتز دارید که کار بسیار ساده ای است و کافیست از این افزونه ها استفاده کنید.

بک آپ های منظم

شما می تونید از سایت خود به شکل پشت سر هم و کاملا اتوماتیک بک آپ تهیه کنید و نگران اتفاق های متفرقه نباشید. این‌ها فقط چند مورد از مزیت های وردپرس می باشد که احتمالا شما را واردار به آموزش هر چه زودتر وردپرس می کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • رمز فایل ها www.fullfarsi.ir
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *