نوع فایل
ttf
حجم فایل
86 کیلوبایت
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۷ دی ۱۴۰۱
30,000 تومان 15,000 تومان٪50 تخفیف

فونت تامنیل و کاور ویدیوهای آریا کئوکسر

کانال های یوتیوبی یکی از سرگرمی های ایرانیان به شمار میرود و همین طور خیلی از کاربران هستند که از همین راه کسب درآمد می کنند. یکی از اصلی ترین نکته برای بازدید بیشتر در یوتیوب داشتن یک کاور جذاب است و این امر از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب از سایت فول فارسی قصد داریم یک فونت جذاب رو برای شما قرار بدیم که افرادی مثل آریا از آن برای کاور ها (تامنیل های) خود استفاده می کنند. قطعا با خرید این فونت جذاب و استفاده از آن نهایت لذت را خواهید برد و تامنیل های جذابی را می توانید برای ویدیوهای خود بسازید.

فونت تامنیل و کاور ویدیوهای آریا کئوکسر

آریا رحمتی معروف به آریا کئوکسر یکی از افرادی است که از طی چند ساله اخیر توانسته به یک یوتوبر موفق تبدیل شود و با پشت سر گذاشتن سختی‌های بسیار، توانسته به آرزوهای خود برسد. آریا روزانه حدود ۱۸۰۰ دلار از یوتیوب کسب درآمد می کند. به نوعی درآمد ماهانه اریا از یوتیوب به ۵۶ هزار دلار و با نرخ دلار ۴۰ هزارتومانی ۲.۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان پول بدست می آورد. تارخ تولد آریا ۲۸ آذر ۱۳۷۵ در تهران محله محمودیه است.

آریا کئوکسر یکی از قدیمی ترین افراد در زمینه تولید ویدیو های گیمینگ است. ولی آٰریا کئوکسر هیچوقت خود را یک گیمر حرفه‌ای حساب نکرده. این موضوع و ارزش قائل شدن برای مخاطب و عشق به تولید محتوا سبب شد که یکی از بزرگ ترین کانال های یوتیوب را بسازد. فارغ از نتیجه فعلی که دارید، هر کاری را که می خواهید آغاز کنید و هر چند با قدم های کوچک اما به شکل مستمر و ادامه دار.

فونت تامنیل و کاور ویدیوهای آریا کئوکسر

نکته

این محصول با فرمت ttf با حجم ۸۶ کیلوبایت می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل شما می توانید از طریق ارسال تیکت ، مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • رمز فایل ها www.fullfarsi.ir
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *