نوع فایل
zip.ttf
حجم فایل
1.500 مگابایت
نویسنده
تاریخ انتشار
۲۲ خرداد ۱۴۰۲
30,000 تومان 15,000 تومان٪50 تخفیف

دانلود فونت کاور (تامنیل) ویدیوهای کیودی پای

فرهاد ایکس ری یا Farhad XRay یکی از ایرانی‌ موفق این حوزه یعنی یوتیوب به شمار می‌رود. او در حال حاضر در توییچ بیش از ۱۶۰ هزار دنبال‌کننده داشته و یکی از پرطرفدارترین استریمرهای کشورمان به شمار می‌رود. فرهاد اغلب مشغول تجربه بازی Call of Duty: Warzone است. فول فارسی
دانلود فونت کاور (تامنیل) ویدیوهای فرهاد ایکس ری
دانلود فونت کاور (تامنیل) ویدیوهای فرهاد ایکس ری

درآمد ماهانه بین ۳۵۲ دلار تا ۵۵۰۰ هزار دلار. ۵۵۰۰ هزار دلار معادل ۱۴۳ میلیون تومان

فرهاد X Ray استریمر

بازی کردن یکی از لذت‌هایی است که اکثرا به دنبال آن هستیم، زیرا باعث شادی، نشاط و یادگیری می‌شود. اما برخی از پدر و مادرها، با بازی‌های رایانه‌ای آشنایی ندارند و آن را برای فرزندانشان منع می‌کنند. در حالی که امروزه، بازی کردن به صورت حرفه‌ای، یکی از شغل‌های پر درآمد است و برای بسیاری از استریمرها به یک منبع درآمد قابل توجه تبدیل شده است.

در این زمینه، فرهاد XRay، یکی از افراد معروف در بین استریمرهای ایرانیان است که با بازی کردن خود، توانسته است جمعیت بزرگی از طرفداران و مخاطبان را به خود جذب کند. استریمینگ، بیشترین استفاده را در دنیا برای گیمرها دارد. با پخش زنده بازی‌های خود توسط گیمرها، این امکان برای مخاطبان فراهم می‌شود تا از قابلیت‌هایی مانند تصویر وبکم گیمر از خود و قابلیت‌های جذابی نظیر چت کردن با کاربران هنگام بازی، استفاده کنند و با این کار، مخاطبان بسیاری را جذب خود کنند.

با جذب مخاطب بیشتر، به مرور با تورنت حمایت مالی که مبالغ کمی نخواهد بود روبرو خواهیم شد. همچنین، استریمینگ فرصت طلایی برای تبلیغ کردن برند‌ها، به خصوص برند‌های گیمینگ را فراهم می‌کند. از طرفی دیگر، برخی از افراد دوست دارند با دیگران بازی کردن‌شان را به اشتراک بگذارند و برخی دیگر این لذت را تنهایی تجربه می‌کنند. هر چند که بازی کردن به تنهایی نیز می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد و با استفاده از استریمینگ، می‌توان به اشتراک گذاشتن بازی‌های خود با دیگران، لذت بیشتری برای خود به ارمغان آورد.

دانلود فونت کاور (تامنیل) ویدیوهای فرهاد ایکس ری
دانلود فونت کاور (تامنیل) ویدیوهای فرهاد ایکس ری

نکته مهم

همان طور که می دانید در یوتیوب طراحی کاور ( تامنیل ) از اهمیت بالایی برخوردار است چون بسیار از کاربران با توجه به طراحی کاور شما روی ویدیوهای شما کلیک می کنند و این باعث میشود ویدیو شما بازدید بگیرد و سقف درآمد شما بالا برود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • رمز فایل ها www.fullfarsi.ir
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

2 پاسخ به “دانلود فونت کاور (تامنیل) ویدیوهای فرهاد ایکس ری”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *